måndag 7 februari 2011

Om att börja om

Tankar kommer tankar går, men verkligheten, den består!
Just IDAG ser mitt liv ut precis såhär, och acceptans är nog det viktigaste just nu.
Man kan inte ändra något man inte redan har accepterat!
The hard way, liksom...
Men å andra sidan, tänk va massvis med förbättringar man kan göra när man kommer till den insikten =)
Synd bara att jag inte är riktigt där än, men jag jobbar på det, varje dag!!
Tro mig!
Jag plockar med mig det bästa och dom positiva bitarna från mitt "förra liv" och inser att jag verkligen inte vill ha med mig all skit!
Nä, de lämnar jag kvar ;)
Puss :*

2 kommentarer:

the80sme sa...

Vad kul att du är tillbaka och starkare än någonsin låter det som.
Förändringar är inte alltid lätt men i slutändan kommer det oftast något gott från dem, vilket jag är övertygad av att det kommer göra i ditt fall! Kram!

Christine sa...

Tack snälla =) Ja jag hoppas det ;)
Kram!!!