tisdag 15 februari 2011

Känslor

Jag är en känslomänniska!
Som fan!
Blir oerhört sårad om någon gör mig illa. Det tar lång tid för mig att resa mig upp igen efter att ha fallit.
Jag kan förlåta, men glömmer aldrig.
Blir jag arg så blir jag arg så inni.. mm..
Men låt mig få ha mina utbrott, det blir bättre sen! Luften är rensad liksom!

Älskar jag så ä l s k a r jag!
Passionerat och innerligt. Djupt och äkta.

Äntligen känner jag att jag älskar!
Äntligen känner jag mig älskad!
Den här gången är det på riktigt!!
Det går att ta på passionen, och den har ingen ände, inget slut!
Detta har jag aldrig tidigare upplevt..
Shit..

En jävla härlig känsla som jag tänker hålla i resten av mitt liv!



Puss :* ♥

2 kommentarer:

Mr Bjoern von Dyssel sa...

Jag kan bara hålla med dig älskling när du skriver:
"Äntligen känner jag att jag älskar!
Äntligen känner jag mig älskad!
Den här gången är det på riktigt!!
Det går att ta på passionen, och den har ingen ände, inget slut!
Detta har jag aldrig tidigare upplevt..
Shit..
En jävla härlig känsla som jag tänker hålla i resten av mitt liv!"

Jag älskar dig oändligt mycket och det smärtar mig att behöva lämna dig var annan månad!
<3 <3 <3 You are the LOVE off my life babe <3 <3 <3

/Björnen

Christine sa...

Kärlek ♥ ♥ ♥ till dig mitt allt..