måndag 21 februari 2011

När allt inte blir som det skulle

Aldrig i min hela värld skulle jag släppa någon in på livet..
Äntligen skulle jag tänka på bara MIG och vad JAG vill med MITT liv!
Mina barn också, men det är så självklart så det tänker jag inte ens förklara.
Skapa någon sorts ordning för framtiden och ta tag i livet liksom..
Lämna allt skit bakom mig och gå vidare, stark i mig själv!!

När man är två så är det svårt att vara egoistisk.
Svårt att göra som man vill.
Behöver liksom inte ta någon hänsyn.

Och så står Han där!
Helt plötsligt.
Snacka om Klick!
Snacka om Kärlek vid första ögonkastet!

Med honom kan jag vara egoistisk.
Jag kan göra som jag vill.
Jag kan ta hänsyn till mig själv.
Helt plötsligt är inte det viktigt att vara så jävla själv längre..
Vi är så lika varandra så det går inte att beskriva.
På ett bra sätt!

Kan inte föreställa mig en framtid utan dig ♥



Puss :*