onsdag 9 februari 2011

Inredning

Mmm... Det där med inredning är ju en jäkla smaksak..
Å tur som fan är de att vi alla inte har samma smak!!
Jag har alltid varit superintresserad av inredning och inte varit nöjd förrän jag fått exakt som jag vill ;)
MEN nu under hösten så har det verkligen fått prio noll!!
Inte brytt mig ett dugg...
Nu börjar det (äntligen) sakta men säkert komma tillbaks =)
Men ni som har hängt med i min gamla blogg vet ju att jag har en väldigt utflippad stil om jag får köra på efter eget tycke.. ;)
Hmm.. de börjar att komma tillbaka nu......
Har varit inne och kikat på Styleroom som är typ den bästa sidan för tips och inspiration!!
Och mycket riktigt, jag fastnade ju såklart för det hemmet som va min största inspiration förut..
HÄR hittar du det hemmet och jag älskar verkligen ALLT!!
Hon har även en blogg och jag älskar den!!! =) Bloggen hittar du HÄR
Kolla efter bild nummer 34 på Styleroom.... LOVE IT!! ♥
Haha, jag vet! Jag är sådär.. Lite utflippad..
Du får ta mig som jag är ;)
Puss :*

Inga kommentarer: