onsdag 9 februari 2011

Att hitta rätt

Herregud så många misstag man gör i livet, och jag kommer garanterat att fortsätta, för det är väl så man lär sig? Eller hur de nu va..
Skulle jag berätta om alla mina så får jag nog sitta här och skriva några dagar.. Och det skulle förmodligen sluta med diverse anmälningar, så jag struntar i det!
Det jag vill komma fram till är att man MÅSTE göra alla dessa misstag, för att hitta rätt!
Gud så otroligt tråkigt att sitta på en parkbänk när man blir gammal och tänka tillbaka och ångra det man aldrig gjorde!
Hur fan ska man då veta när det känns alldeles kanon!! Sådär jävla topp liksom!
Ungefär som det känns nu ;)
Visst, de finns ju saker man vill ha ogjord, man är ju bara människa, men i det stora hela så är jag nöjd över mitt liv! Jag har väl kanske levt på kanten några gånger, men so what!
Jag har börjat inse att man ska leva i nuet!
Skit i allt jävla dumt man gjort och gå bara vidare!!
Men passera Gå först ;) Hoppa inte över den!
Man kan få backa annars..

Här idag mår jag BRA!
Just NU!
Det är en helt otrolig känsla..
Och de kan bara bli bättre ;)



Puss :*

Inga kommentarer: