onsdag 9 mars 2011

Smaken är som baken..

Det gäller dock inte mig och min dotter! ;)
Vi har samma smak på princip allt! Och ja, mamman pustar ut och hoppas på att vi kan ha samma åsikter även senare i livet om annat också..
Vi har suttit och kikat lite på inredning och denna tapet fastnade hon för =)


Ni som följt mig i min förra blogg vet att jag är såld på PIP-tapeter ;)
Den är himla snygg irl och kan jag på nåt sätt så ska hon få den någon gång!
Ett löfte från mamma ♥

Mamman själv tycker att detta är det optimala!! ;P



Ohhh... Får nästan tårar i ögonen. Men men, det kommer inte att hända!
Bit ihop!

Puss :*

1 kommentar:

M sa...

Åh, vill ha ett litet torp och inreda precis så här!!

Hittade hit via Alltomscrap :)

Titta gärna in hos mig i min vääääldigt nya blogg :)

http://marymarydel.blogspot.com/

Du kan just nu vinna 2par örhängen som jag har gjort :)

Kram, Marymarydel